Emo malam purnama

Assalamualaikum. 
Tadi aku keluar shoot. Tapi aku tiada idea. Sembarangan je aku amik. Mungkin sebab aku tiada kawan. Mula-mula tadi poyo la konon takde kawan pun best. ceh! Dusta belaka!

Sekarang ni aku kat cc. Aku stay kat rumah kawan aku. Dekat sikit dengan shopping complex. Senang aku nak keluar meroyan. Baru je ni aku lepas balik dari karok. Aku karok sorang2 je. Kol2 yang lain2 semua not available. Ada juga yang tak diketahui masih bernyawa atau tidak (geram nampak)..haha..

Aku ni memang jenis yang sempoi je. Aku tak kisah orang nak cakap apa. Aku jalan sorang-sorang konfem la ada orang bongok yang akan cakap-cakap. Malas nak layan. Yang penting orang tu tak cakap depan-depan aku. Kalau dah depan-depan, hanya dengan mengeluarkan cecair berwarna merah saja dapat mententeramkan aku kot. Ceh bajet ganaz pula dia ni. Tak caye, try me.

Macam emo pula entri aku malam ni. Tapi memang ada unsur2 emo la juga. Geram, sakit hati, tak puas hati, dan pelbagai jenis perasaan yang bikin badan aku rasa tak sedap menguasai diri. Malas aku nak listkan kenapa aku rasa macam ni. Banyak sangat benda yang bermain dalam kepala otak aku. arghhh!!

Ah malas la aku nak taip lagi...


Penulis : Aaron Salvatore ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Emo malam purnama ini dipublish oleh Aaron Salvatore pada hari Saturday, May 28, 2011. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 4 komentar: di postingan Emo malam purnama