Bakat terpendam

Assalamualaikum..
Kali ni aku nak share sesuatu dengan korang..dulu masa masih stadi kat U, aku penah la skali dua kali naik pentas kecik perform nyanyi lagu..aku ni memang gila menyanyi..kawan-kawan aku pula gila gitar..so kami memang serasi la..haha..

Yang ni persembahan masa sambutan raya 2010. Memang tak kena dengan tema kan lagu kami. haha.. rock bebeh!! Sebenarnya kami kena suruh bawa lagu dalam akustik tapi entahla akustik ke tak korang nilailah sendiri. Dengan aku yang jerit-jerit masa lagu kedua tu lagi.haha

Harap maaf diatas ketidak best'an suara aku ye. Well, kalau best dah lama aku jadi pengganti M.Nasir kan. Dengarla sampai habis, konfem korang akan rasa best. ceh! puji diri sendiri pula aku. haha.

Boleh dikatakan yang menyanyi ni salah satu bakat aku juga la. Best ke tidak aku tetap akan mengangap inilah bakat aku. (sebab aku dah takde bakat lain da)..haha..kesian..

2 lagu:
~ Gadis bertudung putih MAY
~ Cryin' AEROSMITH



Memang banyak silap, sebab baru je prepare petang tu..perform malam tu pula..mampuih! Baca lirik dan kord..memalukan tapi apa boleh buatkan..hehe

Thanks to (dari kiri) pepe pemburu, wan greek, dan hujan(gua x tau nama lu)..walaupun persembahan kita tak mantop, yang penting rock!!haha..

Persembahan akustik yang tak seberapa akustik kerana jeritan aku pada lagu kedua yang dengan serta merta menghilangkan mood akustik..

Video ini di upload atas permintaan sesetengah pihak..


Penulis : Aaron Salvatore ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Bakat terpendam ini dipublish oleh Aaron Salvatore pada hari Friday, April 15, 2011. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 2 komentar: di postingan Bakat terpendam
 

2 kesan cakar:

encHIx laNDax said... | April 19, 2011 at 4:59 AM

wah~boleh Mentor lah pas ni =) ada bakat terpendam upenye =)

p/s: i love Gadis Betudung Putih =)

dunialandax.com

Sylangster Pressure said... | April 20, 2011 at 3:18 PM

x layak la aku nak masok mentor en.landax..
lagipun aku x minat nak jd popular ni..
biarlah bakat aku tu pendam begitu saja.
lgpun xde pe yg spesel pn..haha