Lupa aku nak bagitau..hehe

Assalamualaikum..
NI ada perkara penting aku nak share dengan korang semua..hehe..penting sangat sampai aku sndiri pun boleh terlupa..hahaha..

Aku nak share yang aku no sebenarnya suka sangat sangat sangat menyanyi..hehe..tu je..kalo tak puas hati, boleh blah..(tapi please jangan blah)..huhu..

Aku nak upload video masa aku ikut ada satu competition kat U dulu..ada dua singer dan aku adalah antaranya..3 guitarist..so ahli kumpulan dalam 5 orang..pandaikan aku mengira..hua3..kami ni saja2 je nak ikut pertandingan..menang kalah tu belakang kira..kami praktis dalam 3 hari siang malam praktis tak dapat2 juga lagu yang sesuai.ha3.malam terakhir sebelum contest tu baru decide lagu.maksudnya kami praktis dalam sehari je la..adoi!!

Lagu pertama GADISKU yang dipopularkan oleh SEARCH.
Lagu kedua HEY JUDE yang dipopularkan oleh THE BEATLES.

Memang masa nyanyi tu banyak sumbang sebab ni adalah pertama kali kami semua tu buat persembahan dihadapan khalayak ramai..malu wei! tapi tabahkan juga hati..nak sangat kan..ha3

ni videonya..(yg penting bukan aku yg sumbang ye...hehe)



okay..pastu ade satu lagi persembahan kami..tapi kali ni ada sorang singer je..yang ni hanya persembahan, bukan pertandingan..so buat serabai je..dengan selambernye duduk kat atas pentas, bawa lirik n kord gitar..ye la..tak cukup latihan..petang tu baru nak suruh perform..ni yang the latest la..masa aku datang ke U hantar report practical..

yang ni lagi teruk..konon nak akustik tapi aku dengan poyonye jerit2 masa lagu kedua tu..buang tabiat betul..huhu..tapi tak kisah lah..malas aku nak peduli sangat..huhu..

Lagu pertama GADIS BERTUDUNG PUTIH oleh MAY
Lagu kedua CRYIN' oleh AEROSMITH

ni videonya..(sumbang tak sumbang semua adalah dari aku..huhu)



Sekian tu je la yang aku nak share..huhu..rasanya aku ni ada bakat ke?? hehe..Nak try ONE IN A MILLION la next year..keh3

Penulis : Unknown ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Lupa aku nak bagitau..hehe ini dipublish oleh Unknown pada hari Monday, November 29, 2010. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 2 komentar: di postingan Lupa aku nak bagitau..hehe
 

2 kesan cakar:

zikeryhassan said... | November 30, 2010 at 3:39 AM

suara boleh tahan. kalau try one in million, lps 1st stage pon da okey. huhu

Sylangster Pressure said... | November 30, 2010 at 10:56 PM

mksdnye ape?
aku ni lps 1st stage pon susah ke??
uwaaaaaaa....