Assalamualaikum..

Setelah sekian lama masa berlalu, baru aku teringat akan perihal blog aku ni..Astaghfirullah!! lama giler aku menyepi kan..ish3..memang tak patot..

Sekarang ni aku sehat je..masih lagi belum bekerja dan sedang dalam pencarian..

Sekarang aku dah ada DSLR Nikon d3100..Alhamdulillah, tercapai la juga salah satu benda idaman aku..

Sekarang ni aku kat KK, dah dekat seminggu kat sini jalan-jalan bawa diri yang kebosanan..

Sekarang ni aku masih lagi single, belom ada lagi calon yang sesuai..bak kata orang, masih muda bha..

Sekarang aku memang tak ada idea nak citer sal ape sebab aku pun tak tau ape sebabnya..

Nanti aku akan uploadkan gambar2 yang aku tangkap dan juga gambar aku the latest k..

Penulis : Unknown ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Assalamualaikum.. ini dipublish oleh Unknown pada hari Saturday, January 15, 2011. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan Assalamualaikum..
 

0 kesan cakar: