Sesi merapu...Sinopsis minggu lepas

Hai! selamat bertemu kembali..mesti korang dah rindu giler kat aku kan..hehehe..perasan! ya..aku memang suka perasan..mintak mahap lah banyak-banyak, aku memang makhluk yang paling kuat perasan bagoz sangat kat muka bumi ni..JADI? TAK PUAS ATI?! Kali ni aku nak pendekkan je cite tentang aku untuk minggu lepas..
KOD PURBA
Memandangkan virus malas sudah menular, aku pun mula lah hilang ingatan kat blog keseparuh sayangan aku ni..tapi kemalasan tuh bukan penyebab utama aku jadi malas..aku jadi macam nih pasal..cuba la korang tengok kat entri-entri aku yang sebelum ni..yang the latest..buruk giler kan?? Gambar kat luar la, tak dapat nak adjust jadi pendek (read more tuh macam takde guna), dan banyak lagi lah!..tak tau lah kenapa jadi macam tuh..sedangkan aku dah tukang sebaik mungkin..mungkin sebab terbesar ialah kurangnya kepakaran aku 'menggubah' kod-kod purba ni..oleh itu, kepada otai-otai blog yang dah memang sedia purba dengan kod-kod ni, tolong la berikan aku banyak sedikit tips..pleaseeeee!! Hanya korang lah harapan aku..sape lagi yang nak tolong member kalo bukan member sendiri kan? hehe..


PENYAMUN
Seperti yang korang sedia tak maklum, aku nih dalam proses menghuduhkan diri yang dah sedia kacak bergaya ni (sedapkan hati)..oleh itu, kali ni aku dah ubah sekali lagi style rambut aku menjadi seperti ini..




KANAN

KIRI












MEMBELI BELAH BERTANGKUP
Ha! belum habis lagi..minggu lepas juga aku dah pergi shopping raya dengan famili..huhu! semangat raya!! tapi malangnya, bukan itu yang aku semangatkan..aku cuma semangat nak beli baju baru, seluar baru, kasut baru dan banyak lagi la yang baru..hehe..semua pun baru..awek je takde yang baru..bukan pasal aku ni malas nak cari (memang malas pun), tapi pasal aku ni memilih sangat (perasan betol!)..tapi makin lama makin buhsan la pula..ye la kan, dah lama takde scene lovey dovey..wooopsss!! jaga iman dowh..hahaha..tapi rasanya aku dah jumpe sorang ni, yang memang my type..student nurse..sok aku nak tekel..tengok la kalo dapat k..besok nak pergi 'memancing'..hehehe..


TEMAN TEMIN
Pasal member pula..member baru la terutamanya..tempat baru, mesti ada member baru kan..dan setakat ini, aku dah berjaya mengumpul setem empat orang member (kowt)..hehe..sebenarnya dorang tuh member kepada member aku, c MON BULAT..aku ni just joint in their group..so, masih freshy kan..malu-malu dan sebagainya..hahahahaha..setakat perkenalan kami nih, dah ada dua kali kitorang keluar pergi tengok mid nite movie..huh! memang besh..Jumaat lepas kitorang pergi tengok cite pasal menari-nari jalanan (dah tak ingat tajuknya)..hope one day, kami boleh jadi rapat la kan..nih ada gambar aku dengan mereka-mereka..



ISU LAMAN SO'SIAL'
Masalah! tapi bukan masalah aku..cuma..membebankan aku yang secara tidak langsung nih pun terlibat..aku nak cari member ni wei..agak-agak la..ko hingat aku ada nafsu ke nak ngorat ko?!..ko bogel depan aku pun, mmm..konfem la aku lari..bongoks!!..ni la ni budaya G** yang memang menyakitkan hati..nak kawan pun dah kena salah anggap..bodo! memalukan aku je..setan ko! @#$%^&*..aku nak kawan je..langsung takde niat tersimpang pun..jiwa suci ni beb..hehe..(ada tersimpang sikit kat kamera NIKON ko..kehkehkeh)..tapi tuh je..kalo nak berkawan at least mesti ada minat yang sama kan..huh! malas da nak layan..baik aku cari yang lain..ada banyak lagi dak2 yang ada kamera macam ko tuh (jeles)..hahaha..yang perempuan pun masalah juga..ko hingat aku ni desperate gila babi ke nak cari awek? mentang-mentang la status aku 'single'..tros ko hingat aku nak ngorat ko kan..tolong la amik balik otak ko yang kat ibu jari kaki tuh balik ketempat asal..nak kawan je la..ko tak nak kawan sudey..bukan ko sorang je ada kat dunia ni..golongan macam ni memang menyakitkan ati aku..rasa macam aku ni desperate la pula kan..damn! otak sempit! huh!!!

MUSIM BUAH PELIK
Bagi korang je la pelik..bagi aku biasa-biasa je..Sedap!! itulah ungkapan pertama untuk aku describe tentang buah ini secara menyeluruh..setelah lidah tersentuh isinya yang enak,memang tidak akan terkata keenakannya sebab sedang mengunyah..sedapnya hingga menjilat jari-jemari dowh!!hahahaha..haaa..pernah tak korang dengar tentang durian merah? durian kuning? kalo aku cakap buah ini wujud, korang percaya ke tak? meh aku buktikan..lalalala~~~

DURIAN MERAH

DURIAN KUNING

So? masih tak percaya akan kewujudannya? its up to u la k..ko ingat aku nak celup durian-durian nih guna 'dye' rambut ke? huhu..tu lah korang..kurang pengetahuan..korang patut bersyukur sebab aku menambahkan pengetahuan korang hari ni..kalo korang nak merasai betapa sedapnya durian nih, datanglah Sabah..banyak terdapat kat pantai barat dan pedalaman bawah..BORNEO nih memang banyak keunikannya..yang korang tahu Rafflesia je kowt..huh! cetek pengetahuan..(poyo giler)..hahahaha..Durian merah tu rasanya ada sedikit tawar tapi berlemak..rasanya lebih kurang macam cheese la..durian kuning tu pula memang favourite aku..berkrim, manis, sedap, lemak, ada rasa susu sikit-sikit dan banyak lagi lah! susah untuk aku terangkan..kalo nak, rasa sendiri la..hehe..kelebihan durian ni, korang tak kan mabuk walaupun makan seberapa banyak yang korang nak..kalo nak rasa, pastikan korang datang pada musimnya k..
Enhanced by Zemanta

Penulis : Unknown ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Sesi merapu...Sinopsis minggu lepas ini dipublish oleh Unknown pada hari Monday, July 19, 2010. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan Sesi merapu...Sinopsis minggu lepas
 

0 kesan cakar: