Penerangan!

Bagi para pelawat yang mengunjungi blog aku ni, mesti korang tertanya-tanya beberapa benda @ perkataan @ gadget pelik kat blog aku ni. So, ini adalah penerangan tentang blog aku..Harap korang takkan pening-pening lalat lagi tiap kali mengunjungi blog aku k..

Pertama sekali, aku nak terangkan tentang Labels aku kat tepi sebelah kiri ni. Nampak tak perkataan annoying yang berbunyi macam ni 'TAJUK IKUT SUKA HATI AKU'? haaaa..mesti korang akan menyampah sarap kan? ok la..kepada sesiapa yang tertanya-tanya, apakah maksud tajuk-tajuk kecik kat Labels aku tu, harap penerangan aku ini dapat membantu anda..

ALL OF ME

Entri aku yang tergolong dalam label ni adalah entri yang berkaitan dengan diri aku.

BELONGINGS

Entri yang berkaitan dengan harta benda aku.

DREAMER

Entri tentang angan-angan dan impian aku yang bakal terjadi (cukup-cukup la berangan wahai Sylangster)

EXTERIOR

Berkaitan tentang isu fizikal ataupun luaran aku. Aku tak cacat k. hehe..

INTEREST

Tentang minat, hobi dan apa yang aku suka.

LIFE

Kisah hidup aku. Past and Present.

OTHERS

Entri yang pelik, merapu, bongoks dan sebagainya..hahaha..

PANAS

Entri luahan kekecewaan, sedih, marah, dan berbagai jenis perasaan

SOUL

Jiwang, love, friendship....bla...bla...hehe

Haaaaa...harap-harap ini dapat membantu anda mencari cerita yang anda sukai. Tapi kalo aku la kan, semua cite kat blog aku ni best! hahahaha...(oi poyo!)..kalo aku baca balik, mesti aku gelak-gelak sorg walaupun cite tu cite sedih..(ni masa mental dah expired la ni kan)..cet! huhu..suka ati aku la..aku yang taip, aku nak gelak ke ape ke..kan? kan?? (poyo je ko! diam la!)..
~~HARAF MAAF, scene ini terpaksa di potong (18SG)..

Lagi satu, mesti korang tertanya-tanya kenapa mesti ada je yang menyampuk entri aku kan? alaaa..yang tulisan warna merah tu..haaa tu la c Pressure..diri aku yang jahat..(diam la ko Sylangster! Biar aku kenalkan diri sendiri..hai semua..aku Pressure..aku ni merupakan sebahagian dari diri c Sylangster Pressure..aku selalu je menyampuk c Sylangster tu sebab poyo je memanjang, buhsan la..dah la bunguks, lembab, pemalas lagi..dah tu..)..sori semua, itu la c Pressure yang persetan sikit..beware sikit kat dia tuh k..Sekarang aku pula nak kenalkan diri..aku Sylangster, separuh lagi diri c Sylangster Pressure..aku ni baik, matang, ceria, peramah..bla..bla..bla..bla..dan boleh la dikatakan yang c Sylangster Pressure ni ada penyakit Split Personality..hahaha

Bunguks tak aku?? tak kan? huh! mengarut je aku ni kan..hahahaha..haaaaa..ada lagi..aku nak minta maaf la kat korang sebab aku disable right click tu..bukan apa..aku takut orang copy gambar-gambar aku yang ada kat sini..aku taw la aku ni tak hensem tapi ntah la kenapa ada je orang yang menyamar jadi aku..aku dah fobia ni..aku dah penah kena kat MukaBuku..nasib baik la aku terjumpa orang yang menyamar tu punya page..aku tros la maki hamun kat message dia..baru taw! jahat tak? tak kan...aku baik je kalo orang baik kat aku..tapi Alhamdulillah la, dia dah delet akaun FB dia..




Penulis : Unknown ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Penerangan! ini dipublish oleh Unknown pada hari Tuesday, July 13, 2010. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 1kesan cakar: di postingan Penerangan!
 

1 kesan cakar:

Sylangster Pressure said... | July 14, 2010 at 3:32 AM

hehe..tanx 4 dat..
seb bek kene puji..
tapi aku tak pakse makan k..
huhuhu..