Ingin menimba ilmu?

Ini adalah hasil on9 otak aku. Ternyata berkesan setelah aku menamatkan masalah kurang memori dengan menyimpan (save) kat beberapa keping kertas putih yang terpilih..hehe..Sampai je ofis tadi, terus aku menghadap 'nate' ni. Buhsan. Lagipun belum ada kerja lagi yang nak dibuat. Mon Bulat, member aku tuh belum sampai lagi, takde kawan nak borak-borak. Lembab betol! Nak kena stapler lagi ke hah? hahahaha..



Inilah draf on9 otak aku tuh..hehe
Kehadapan para pembaca yang disayangi sekalian (macam surat cinta kan..hahaha), mesti korang tertanya-tanya sehingga berkerut dahi, kenapa blog aku ni sangat merapu dan tiada info berguna..kan? kan?..Balik-balik cerita mengarut pasal diri aku je kan..Sape la tak bosan?!..Kadang-kadang tuh, bila aku berjalan-jalan, merayau-rayau tengok blog korang, mesti akan timbul bibit-bibit cinta jeles kat diri aku..Ye la..blog korang kan best..ada info berguna, pengetahuan am dan semasa, cerpen dan cerjang yang menarik hati, jiwa dan medula oblogata pembaca, pengalaman dan banyak lagi la yang best..

Berbeza sangat dengan blog aku nih yang ntah hape-hape, kuat kencheng, kebunguksan, merapu kerapu, kisah-kisah hidup aku yang tak menarik langsung dan (rasa macam tak sanggup pula nak kutuk blog aku lebih-lebih..sori blog)..huhu..Oleh itu, kalo korang nak kan info, pengetahuan, dan sebagainya tuh, pergi la kat blog orang lain! kalo tak pun, pergi berenang kuak lentang kat lautan GOOGLE..minta maaf, aku tak menyediakan semua itu..huh!

...................................(menenangkan diri)..

Maaf atas keter'emo'an aku sebentar tadi..jeles la kat blog orang lain..tapi takpe, aku wat je la apa yang aku suka..korang nak baca atau tak, terpulang..Even bahasa inggeris sanskrit yang aku bangga-banggakan tuh pun tak kan meningkatkan level kecairan otak korang (tambah beku boleh la kot..hahaha)..Ya Allah, betapa ceteknya ilmu aku..huhu..entah la kenapa UUM amik aku..mesti dorang menyesal kan? hahaha..tapi jangan risau, aku tak kan kekal bunguks macam ni..aku akan sentiasa cuba untuk mencari ilmu dari mana-mana sumber, namun dalam kes ni, sumber terdekat adalah blog korang..so, sama-samalah kita mengejar dan saling berkongsi ilmu kerana semakin kita memberi, semakin banyaklah ilmu yang akan kita dapat..InsyaAllah..

Penulis : Aaron Salvatore ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Ingin menimba ilmu? ini dipublish oleh Aaron Salvatore pada hari Wednesday, July 14, 2010. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 2 komentar: di postingan Ingin menimba ilmu?
 

2 kesan cakar:

Moon said... | July 14, 2010 at 5:11 AM

mmg menyesal gler uum Amik ko ontel..kaskaaaa...hohohohooo..

Sylangster Pressure said... | July 14, 2010 at 7:59 AM

aku pedulik hapa..sepa suh amik..wakakakaka