Kekecewaan yg melampau..

masih lagi berkaitan dengan peristiwa kekalahan ARGENTINA tuh..aku jd sgt2 mrh! kalo jupe org GERMANY, rase mcm nk cubit2 je pipi die (gadis comei la)..hahahaha..

ok, sudah d ketahui kn ape yg aku kecewakan..so, want to know what i have done?? huhu..inilah kesannya.................................................................................................................:

AKU POTONG/GUNTING RAMBUT MENJADI SANGAT PENDEK!!

SEBELUM KEJADIAN
.....
....
...
..
.
SELEPAS KEJADIAN
.....
....
...
..
.
 TAPI SEMUA ITU BELUM BERAKHIR BILA AKU MENAMBAH LAGI KEKECEWAAN DENGAN STRIPES MENGARUT INI..HUHU


Lihatlah betapa kesiannya rambut aku yg terpaksa menanggung derita, kerana kekecewaan ini..hahahaha..tp xpe la wahai rambutku sayang, cepat2 tmbuh, then aill make a newer version of u..hehe..



Penulis : Unknown ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Kekecewaan yg melampau.. ini dipublish oleh Unknown pada hari Sunday, July 4, 2010. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan Kekecewaan yg melampau..
 

0 kesan cakar: