Bakal mengubah hidupku..

ok..based on the topic..bakal mengubah hidup aku..ape? mengubah kew? yakin? pasti? ntah la tapi aku pasti perkara ni kalo betul2 terjadi akan mengubah hidup aku sedikit sebanyak..

ape? hehehe..let me stori la..ha ha..as you already know, now im under practicum at Bank Rakyat KK..so, one day, my boss called me..tu pn mase aku mmg ade hal nk jupe die..same2 ade hal la..aku dtg tu nk minta tandatangan die tuk fail2 aku..nop! fail2 customer aku..hehe..aku konon...bukan aku..customer bank rakyat la..then, mase aku masuk tu, dgn penuh kesopanan, aku pn letak la fail2 yg mnggunung tu kat atas meje die n ask him to sign all of it la..pastu aku pn ready nk blah dr bilik tu..x selesa aku rase..janggal! hehe..nsb bek xde org rakam kelakuan aku yg sgt bersopan santun tu...hahahaha..suddenly, bos said sumthing to me.." next week, bring over your resume to me. im going to recommend all 3 of u to the HQ"..wow! terkesima aku pas dgr kata2 die..x terkata..blank tros otak aku..happy but at the same time afraid gak..then aku dgr suara die " fhm kew?"..then aku pn angguk2..hehe..mmg camdoh tp aku mmg x sangke..insyaAllah kalo ade rezeki, dpt la aku tros diserap masok keje kat situ..xde la aku nk terhegeh2 cari keje g..to all my readers, wish me luck k..not even one living person know about this..

tp jgn anda tersilap..bende ni bukannya suatu yg sudah pasti..belom lg! HQ yg akan menentukan nasib kami bertiga (dak2 praktikal)..sgt gembira tp dun want to giv high hope la..takot nti jatuh mati tros..tggi kn..hehe..anyway, aku harap la aku akan mndapat tmpt untuk bekerja di situ..suasana, staf, work n all la aku rase mcm bole la tahan..so..semoga Allah memberikan yg terbaik untuk aku n semua la kita ya! mari kita sm2 berdoa keHadratnya..

bersama entry ni aku pos la aku pye gmbr dr monday till friday..hehe..
MONDAY
TUESDAY
WEDNESDAY
THURSDAY
FRIDAY

Lihatlah perubahan wajah aku dari sehari ke sehari hanya dalam seminggu!! uwaaaaa...!! mmg tekanan pasal x ckop tido..weekend je aku ckop tido..bile dh smpi hari Jumaat, mula la eyebag n lingkaran hitam tu mncul..cet! huhuhu..

Penulis : Unknown ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Bakal mengubah hidupku.. ini dipublish oleh Unknown pada hari Sunday, July 4, 2010. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan Bakal mengubah hidupku..
 

0 kesan cakar: