my latest face..huhu

ntah la nape mlm ni aku rajin..sedangkan mate aku ni mcm dh nk tertutup wat selamanya...ngantookkk!! tp aku teruskan gak upload gmbr2 yg the latest..next week aku plan nk putung rmbt, wat style baru..dh bosan ngan style yg skrg ni..lame sgt, dh bosan..

ni mase wujudnye kesedaran alam hijau dalam diri aku..hehe
haaa..yg ni mase kat korea 2 tahun akan dtg..hikhik
jgn salahkan aku yg suka bertrip ini..hua3
ini bukan kecacatan..ini kecacatan!


beserta dgn gmbr2 ni aku dh update dh gmbr2 tuk entry aku yg sebelumnya..

Penulis : Unknown ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel my latest face..huhu ini dipublish oleh Unknown pada hari Monday, June 28, 2010. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan my latest face..huhu
 

0 kesan cakar: