27 Julai 2010

Kenapa dengan tarikh 27 Julai 2010 tuh? anything special? extraordinary? huh! ntah la kenapa tapi hari ni memang the very damn day for me la..kenapa ek? kebetulan suatu suratan ke apa?? tak dapat nak mengungkainya..sakit jiwa la ni tak lama (na3uzubillah)..

Kenapa? otak aku yang sekarang ni ntah la letak kat mana tercari-cari jawapan kenapa dengan hari ini..hari ini mugkin biasa saja bagi sesetengah orang, juga mungkin hari yang menggembirakan tapi tidak tuk aku..kenapa?? satu persatu masalah datang sehingga bertimbun-timbun jadi gunung..masalah yang memang sudah pasti tidak akan dapat diselesaikan pun ada..tapi aku hanya perlu redha la dengan masalah yang 'jenis' ni..aku tahu, Allah sedang menjanjikan sesuatu yang lebih baik tuk aku..ada satu masalah ni pula sangat menyakitkan hati..sedangkan aku sudah lama membuang masalah ni tapi hari ini aku terkenang-kenang la pula macam bodo..maybe masa tuh otak aku letak kat lutut kowt..tak fikir langsung kat diri aku dan dia..arghh!! sudah! malas nak fikir..ada satu lagi ni..masalah terkumpul kerana masalah-masalah yang lain..dinamakan masalah jiwa separa kritikal..tapi yang ni aku ada pengubatnya..doa..so, yang ni kira dah setel..

Kalo tak silap, semalam kan Nisfu Sya'ban..sepatutnya hari ni mesti diberkati kan..walaupun aku tak meraikan malam nisfu tuh dengan bacaan yassin and all..maybe pasal tuh la aku kena bala..hari ni memang moody..tapi seperti biasa, never show..biarlah aku sorang je yang tahu kat realiti ni..(kalo kat dunia maya ramai la yang tahu kan)..hehehe..sempat lagi nak sengih-sengih..arghhh!! aku nak cepat-cepat biarkan hari ni berlalu..

Penulis : Aaron Salvatore ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel 27 Julai 2010 ini dipublish oleh Aaron Salvatore pada hari Monday, July 26, 2010. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 2 komentar: di postingan 27 Julai 2010