napopor?? naputul?? my ispik...!!!!

hahahahaha..mesti korg x faham kn pe mksd tajuk aku tu..sebenarnye tu bahase ibunda aku..bahasa bisaya..suku kaum sebelah mami aku..napopor tu mksudnye pecah..n naputul tu mksudnye patah..ispik tu kaca mata hitam la..eje mcm tu coz mcm tuh la sebutannye..huhu..


spek aku yg mahal, jenama je mahal la..harge dlm ratus2 la jugak..tp rupiah la..walaupn murah mahal aku tetap sayang kat spek tu..tp one day tu aku terduduk spek tu hinggalah mnyebabkan ianya patah n pecah!! ayoooo!! huhu..


haaaa..ni la spek aku yg punah ranah tu...huhu..



then aku pegilah cari kat tamu (pasar minggu), cari la spek yg serupa tp x jupe..mmg shit! so aku decide la beli another one yg sgt pelik n lain..my mum pye pilihan..huhu..x seswai!! 


ni spek gantian yg mmg x seswai lngsung dgn my face..cet!

finally aku wat keputusan tuk beli satu lagi yg baru..aku pegi kat KK, tgk2 n raun2..akhirnya terpikat kat satu spek ni..huhu..tu je citenye..mls nk taip pnjg2..hua3..


haaa..diz one la yg berjaya make me cair hingga mmbelinya..kehkehkeh..

Penulis : Unknown ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel napopor?? naputul?? my ispik...!!!! ini dipublish oleh Unknown pada hari Monday, June 28, 2010. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan napopor?? naputul?? my ispik...!!!!
 

0 kesan cakar: