my two days and one night..

satu lagi event yg best dlm idop aku....hehe..bertarikh pada 26-27 jun 2010..saat2 terindah with friends..sgt besh! huhu..rase mcm x cukop je 2 days tu..tp ape leh wat kn, masing2 ade life sndr..ade yg praktikal, n most of them dh keje la..xleh nk lm2..weekend je leh jupe..gpun duk jauh2..kat tenom la, tuaran la, beaufort la, papar la..sume duk jauh2..kesian..nk sgt jupe..

ni adalah smbngan kepada pertanyaan "kenapa aku pengsan?" kat entry di bawah..hehe..let me begin from the beginning la k..

trip aku ni diketuai oleh miming (bukan nama sebenar), yg dtg jauh dr tenom bersama her boifren mimi (bukan nama sebenar) merangkap ketua n penolong ketua pelajar kat sekola dulu2..hehe..x sangke dorg kapel..wlupn dorg blm declare gik, aku dh taw da..no! not only me! sume dh taw la..gerak geri gasing tu dh bole d bace..hehe..most of the cost for this trip was supported by her (dh keje pangkat pegawai, umur mude g 23 years old)..n dibantu ole mereka2 yang bergelar ustazah iaitu pipi n anis (bukan nama sebenar)..

kami yg miskin papa kedana ni hnya taw mnghabis ONG dorg2 ni je..dh kene blnje, amik mknn mcm tuk 10 org! hahaha..especially except me..hua3..k..kitorg naik 2 kete..aku drive 1 n the other one was drive by rahul (bukan nama sebenar)..kami sume ni 8 org..first tu kami pegi kat muzium..mmg camdoh..x besh lngsung! wat sakit idung aku je tengok rangka tulang ikan paus..(tp kagum gak tgk hidupan laut bertulang belakang ni)..mamalia tuuu..kesian..mati kat pesisiran pantai sabah..tu la kisah idup paus tu..huhu..

sape g aku lom sbut? haaa..c rasit (bukan nama sebenar)..wakil imam muda sabah..hehe..xde la..kwn aku gak..sorg yg warak, alim ulama..bakal2 jd hakim mahkamah tinggi..hehe..takot? taw takot? aku pn takot..hehehe..n mawar (bukan nama sebenar)..yg aku pn baru je nk knl2 sebab dulu2 mase kat skul x knl pn..knl muke je..ni la gadis pertama yg aku kenal kuat makan telur...hua3..

pas g muzium tu, dlm kol 2 stngh tu ktorg g mkn..then kol 4 baru masuk cek in kat TUNE hotel yg mmg x besh tu..nyesal..baik g condotel (second choise)..tp TUNE tu dekat ngan 1borneo..senang ktorg nk kuar jln2..tp xpe la, pngalaman..huhu..

pas cek in-ktorg mndi, solat asar n siap2 nk pegi beli tiket muvi..nk tgk KNIGHT & DAY..huh! ternyata besh! biarpn aku mngantuk n penat, x tertidur aku tgk cite tuh..pas beli tiket tu, karoke kat tmpt bodo..mic xde bnyi n then g makan seafood kat tepi pantai..pastu balik bilik n tido..

besh x our first day tu??ok..for the second day lak..

bgn pagi..solat subuh tertinggal..(huhu)..cek out kol 10..(bodo kn hotel ni)..so bgn la kol 9..berebut nk mndi..tuala 1 je, tu pn sewa rm5 kat hotel bodo tu..mmg geram la! hotel tu mmg mcm shit! tp no worries la..aku dh bagi rating n comment yg teruk2 kat website die..baru taw! hahahaha..sambung cite..pas cek out tu, ktorg g brekfes..pastu ktorg g main langgar2 kete (mcm budak2 terencat)..tp mmg besh! kalo gune kete tol2 lg besh! hahaha..temper melonjak naik bile kene langgar..rase mcm nk belasah je..hehe..then ktorg main boling..

amacam ngan second day ktorg tu? besh x? kehkehkeh..

mmg besh giler..haaaa..lagi satu..aku ni mmg pemalas giler..smpi nk upload gmbr pn aku mls,,tp xpe..tggu je..ade mase gak tu aku jd rajin..akan ku upload gmbr2 berkenaan..hua3..

Penulis : Unknown ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel my two days and one night.. ini dipublish oleh Unknown pada hari Sunday, June 27, 2010. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan my two days and one night..
 

0 kesan cakar: