my mouth was zipped!

haaaa...setelah sekian lama baru aku ada masa tuk buat coretan tuk blog ni..ye la kn..mane nk wat buku log..nk keje..nk main FB..main PS2..hahaha...tu la bnda2 yg wat aku xda masa tuk buka blog ni..gpun laptop aku ni wat hal..panas je memanjang..xnk cool down mcm tuan die..hehehe..kalo ade duit nti, dh keje, nk beli laptop baru la..x bes on9 ngan bnde antik yg buruk ni..(nti laptop aku majok plak)..hahaha..biar la! skrg ni pn die dh wat hal la..mengamuk smpi pengsan (off sndr)..sakit ati tul..kalo laptop ni hrga rm2 je dh lm aku patah2kn smpi jd 100 keping..

ok la, back to the topic..ri ni mcm besa la aku ni pegi la keja yg x bergaji tu..praktikal..mmg mls..ari2 wat keje yg sme je..tp mmg aku ni pmls pn..kalo byk keje msti aku mls gak..tp ok gak la kat sini..dorg ajar kami betul2 tntg Bank Rakyat ni..setakat ni baru belajar 2 produk..tu pn memakan masa 2 minggu lebih..nk ckp expert tu x la tp dh bole la attend customer..huhu..

td jupe ngan sorg bro yg keje tetap kat bank tu..die ckp yg walaupun pointer tinggi tp kalo communication skill lemah, susah gak nk masuk mane2 company..mngikut pndngn aku, mmg sgt n teramat betul la apa yg bro tu ckp..siap bg ceramah g..dlm sejam..sedangkan aku dtg tu nk tnye sal satu produk yg die in-charge je..huhu..tp xpe..walaupn sejam..aku bertahan..ade gak la komen2 pedas die yg d smpaikan melalui kaedah sindiran..pedas wwooo..die ckp yg aku ni sombong, x pndi bergaul, x peramah n all la yg berkaitan..cume x la direct..die sindir je..tp aku fhm la mksd die..dh ulang2, xkn la aku x fhm kn..cet! hahaha..

aku ni mmg x peramah, x pndi bergaul n sebagainye..tp tu bukan menandakan yg aku ni sombong..aku baik taw!hehehe..puji diri sat..baik pe..cume tu je la..x peramah n all..aku ni, tggu dlm sebulan ke atas la baru leh masuk ngan otak sape2 la kat ofis tu..dorg bukanla jenis yg skema, dorg tu HU-HA-HU-HA gak tp aku mmg mcm ni..lmbt sikit nk mesra alam..hahaha..nti la..tggu la bulan depan..msti mnyesal dorg dpt knl aku..kehkehkeh...

so skrg ni aku pura2 la jd pndiam..bukan pura2, mmg pndiam..diam x kene tmpt..huhu..

Penulis : Unknown ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel my mouth was zipped! ini dipublish oleh Unknown pada hari Tuesday, June 15, 2010. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan my mouth was zipped!
 

0 kesan cakar: