Ego yang tergegar..

today is the first weekend sejak mula berpraktikal..semalam aku kuar KK g tengok movie..cite mcm xde yg best..so aku decide tuk tgk cite Lagenda Budak Setan dgn 21 hari mencari cinta..



LBS tu mmg besh gile..tp cite andartu tu mmg cam sial..wat syg duit je tgk cite tuh..memecahkn rekod aku menguap ribu2 kali dlm panggung..shit!! ok..msti korg tertya2kn aku kuar dgn sepa smlm..hmm..rahsia! huahuahua...ok2, aku cite..

aku kuar ngan salah sorg mmbe rapat aku (pmpn)..aku rapat dgn die ni ms kat U g..x taw la mcm mn leh rapat..kmi ni mmg byk persamaan kot..sm kos, sm U, sm tmpt prktikal, sm suku kaum, movie kesukaan, muzik, perangai n byk g la..even her boifren's name pn sm ngan aku...xtaw la..byk sgt kebetulan..tp we were just friends..not more than that k..

tp..nape ngan tajuk aku tu ek..ego yg tergegar?? hehe..ok..gni citenye..dak tu takut sangat kalo nk lalu jalan raya..kalo nk lalu, msti ade org kat tepi atau kene pegang tgn mcm dak2 kecik..so, smlm tu..aku kuar r dgn die..ktorg naik bs je..gaya hidup sihat la katakn (alasan, sdgkn dh jatuh bankrup)..hahaha..kmi tgk 2 movie kn..ade 1 movie tu blm kuar g kat panggung yg 1st ktorg p tu..so msti p another shopping complex r kalo nk tgk cite yg g satu tu..nk pendekkn cite..ktorg perlu mnyeberang jln tuk ke stesen bas..tgk kiri kanan, kiri kanan..ok line clear..aku ajak r die melintas..tp die masih g tgk kiri kanan (sdgkn jln sehala)..ms aku pnggil tu, aku dh kat tgh2 jln..pastu, tetibe je die lari n then pegang tgn aku..woah!! tekezut aku..ade gak 4 5 saat aku terkesima kat tgh2 jln tu..huh!! ni kali pertama ade perempuan pegang tangan aku secara sengaja sebegini lama..tergugat iman aku..kahkahkah..baru tgn, blom g yg lain..hahahaha..pastu die wat camdoh je, mcm xde pe..ayoooo..aku yg mcm janggal..mmg malu kat diri sndr ms tuh..x maco langsung! hehe..

abes la cite..tp ape kaitan dgn ego yg tergegar tu?? hehehehe..ok2..sebenarnya aku ni ada satu prinsip idop yg pelik..kalo nk taw..aku ni xkn mngubah perasaan aku trhadap seseorg yg sudah aku anggap sebagai kawan kepada lebih dari itu..fhm x? mksdnye..aku ni xbole nk feel lebey2 kat kawan aku..kalo dh kwn tu, kwn la smpi mati..aku mmg xleh..kalo kawan pastu nk feeling2 aku mmg xleh trime..hahaha..yeah! dats me..aku je mcm tu kot..slalunye msti kawan dlu baru cinta kn..tp aku x..pe bezenye?? gni..let me explain..kalo aku ni..
  • msti feel cinta tu ade kat awal2 perhubungan g..mase 1st time aku nmpk, ms tu la aku suka, masa tu gak la aku berkawan dgn die..
  • yg aku xleh ni bile aku dh berkawan, langsung xde feel mule2 kenal dlu, n dh jnji to be friends smpi mati..haaa..kalo mcm ni aku mmg xleh nk trime..friend will alwez b friend..never will b more than that..





habis la cite..pnjg gak aku pye entry kali ni kn..ok, slmt mmbaca!!

Penulis : Unknown ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Ego yang tergegar.. ini dipublish oleh Unknown pada hari Saturday, June 5, 2010. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan Ego yang tergegar..
 

0 kesan cakar: