whose b'day n whose last day living on earth???

smlm mmg hari yg biasa..biasa??hehe..mmg biasa je pn bg aku..sebab mmg biasa je pn..cuma smlm ade la mmbe2 aku yg smbt hari tu as hari luar biasa dorg..ade 3 org mmbe aku yg smbut b'day smlm..huhu..x sngka ramai sgt..2 laki, sorg pmpn..sorg laki tu my friend kat smaip dlu, yg sorg g tu dak 1 blok ngan aku kat U dulu (dulu??..hehe)..yg yg pmpn tu my friend yg myb ngah bc this post..hehe..the bume girl..

first of all, happy belated birthday to all of you..
second, my wish is my present..hehe..(kedekut!)
third, semoga berbahagia hidup d dunia n akirat, d kabulkan doa n dun forget about me..(xde kaitan)...hahahaha...

tu for the happy moment..n for the sad moment lak..td aku baru je terbaca psl sorg yg baru je mencatat tarikh baru dlm hidupnya iaitu hari kematiannya..mmg sedey..sedangkan aku x kenal pn dak tu..lahir 1992, salah sorg mmber my friendlist..kuar kat wall home FB aku so aku bc je la..mmg sedey..umo muda g tp dh meninggal..ntah la nape aku yg xde kaitan, x knl pn ngan die ni ley sedey..ntah la mcm mn keadaan org yg knl, famili, n friends die..msti lg sedey kn..huhu..jom sedekahkan alfatihah kpd Allahyarham..amin..

dr peristiwa ni aku sedar 1 perkara, bila kita bergembira pasti ada yg bersedih..huhu..bukan aku nk larang kita tuk bergembira..thats not my intention k..cuma marilah kita beringat2 tntg akhirat buat seketika..takut wei..huhu..ajal kita xtaw g bila..umur bukan penentu ajal kita..smoga roh arwah dtmptkn d kalangan org yg beriman n beramal soleh..amin..

Penulis : Unknown ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel whose b'day n whose last day living on earth??? ini dipublish oleh Unknown pada hari Wednesday, May 12, 2010. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan whose b'day n whose last day living on earth???
 

0 kesan cakar: