gadget kesayangankuuuu....!!!

hhuhuhuhuhu...sedey ni...gadget kesayangan aku, my green stylo sony mp3 rosakkk!! sebenarnya dh lm rosak tp baru je hntr ke sony centre tuk repair..nsb bek la tmpoh warranty blom tamat g..kalo x msti byk g nk byr..uhuk!! mslh mp3 aku ni, bole charge, bole simpan lagu dlm memory tp xleh nk dgr..pe kes?? ckp mp3 tp xleh dgr! bek tukar nm jd pendrive jek..!!hehe..sowi2..teremo plak..bukan pa..aku sakit ati ni..ri tu sony centre call, bgtaw yg my mp3 tu dh xleh d selamatkn lg..aaaaaaaaaaaaaaaa!!!!aku x dpt trima knyataan! so dorg ckp akn d gnti baru..yey!!aku pn hepi..tp hepi aku tu skejap jek..then dorg called and tell me that wrna hijau dh habis pngeluarannya..n aku terpaksa pilih antara pink n purple..aiyaa!!mmg not my fav colour..damn!! aku pn berkeras nk hijau gak tp dorg lg keras kpla nk aku pilih those shit colur gak..ish! sakit ati aku..akhirnye aku mngalah, amik yg purple..wueekk!!damn! damnNNN!!!! huhu..tp blom dpt g la nate tu..shit tol..dorg ckp tggu HQ approve, then tggu g mp3 tu kne hntr dr KL..aiyaaaa..manyak ploblem ma...mmg damn la sony ni..shit tol!!

Penulis : Unknown ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel gadget kesayangankuuuu....!!! ini dipublish oleh Unknown pada hari Wednesday, May 12, 2010. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan gadget kesayangankuuuu....!!!
 

0 kesan cakar: