The battle of red, blue and yellow..

haaa..knp aku skrg ni rajin on9?? sdgkn sblm ni aku ade bgtaw yg streamix pye coverage x smpi kat kg aku ni..hehe..jwpnnya ialah..jeng3x...hehe...aku dh ada broadband baru!!!..DIGI..ternyata kali ni DG berjaya memenangi battle antara kuning, biru n merah..n ternyata la pilihan aku ni tepat dan betul..aku gamble je ni beli broadband DG memandangkan Celcom slow, Maxis langsung xde line (kat kg aku ni) n alhamdulillah la DIGI ni bole la thn..better than the others..nk download Utube tu tggu la 1 mlm baru dpt tp tuk blogger n FB tu bole la..bersyukur la apa yg ada..


sj je besarkan tulisan sebab nmpk mcm sikit sgt..hehe..

Penulis : Unknown ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel The battle of red, blue and yellow.. ini dipublish oleh Unknown pada hari Friday, May 7, 2010. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan The battle of red, blue and yellow..
 

0 kesan cakar: