aku sangat berdosa...

hari ni hari jumaat..hari jumaat ada solat jumaat..solat jumaat wajib tuk lelaki..dan aku lelaki..tetapi mslhnya aku x pegi..Y?? hnya kerana alasan kecil iaitu tiada sesiapa kat umah, aku xleh tgglkn umah krn ketiadaan kunci..cet!! ni sume knci pnya psl (sikap suka mnyalahkn yg lain)..huhu..sedey gak la tp bnda dh berlalu..aku hnya mampu qodo' jak la pasni, mudah2an diampunkn dosa2ku..subuh td pn aku x bgn..mcm mn aku mo mngaku as a muslim kalo perangai mcm ni?!.bikin malu jak!! cet! semoga aku akan berubah..YA AllAh, berikanlah hidayah kepada hambamu ini..dan aku akan berusaha untuk mndekatiNYA..aku takut x berkat segala perkara yg aku wat hnya krn mninggalkn perintahNYA..kembalikanlah aku ke jalan yg lurus...amin..

aku ni xde la alim sgt tp kalo bab 5 perkara ni aku mcm strict sikit la coz ini jak la perkara yg bole menandakan aku ni islam..kalo aku x wat, mcm mn mo mngaku as a muslim??huhu..keredoan Allah tu pnting..semoga kita mndapat rahmat dariNYA...amin...

Penulis : Aaron Salvatore ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel aku sangat berdosa... ini dipublish oleh Aaron Salvatore pada hari Thursday, May 6, 2010. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan aku sangat berdosa...
 

0 kesan cakar: