barangan aku yg bertuah...

sblm korg ckp aku ni pelik, aku crita dlu satu kisah spt d bwh:

kisahnya spt begini, dlu slalu dgr kisah2 anbiya..best! dpt taw sal nabi muhammad s.a.w mempunyai habit mulia n antaranya ialah menamakan harta ataupn barangan miliknya seperti tikar n byk lg (x ingt)..huhu..n oleh kerana aku suka, aku pn ada gak menamakan beberapa items yg bertuah...

benda pertama yg aku namakan ialah tabung aku yg berbentuk katak..wrna coklat, dperbuat drpd tempurung kelapa..aku beli kat unimart uum..sgt suka with the creativity n tros beli dats instance gak..aku namakan "KB" bersempena dgn nm rumet aku..hehehe..bukan sal apa, sal rumet aku yg panggil aku suh tgk tabung tu ms kat kedai..kalo x, x nmpk la aku kat tabung tu...



benda kedua yg mndapat nm dr aku is my bantal..hehehe..pe yg special sgt dgn bntl ni smpi dpt nm?? haaa..psl this bntl was given by my ex..huhu..ms my 21st birth...sgt x pndi memilih adiah but i accept je la..hadiah org kn..bntal ni sgt lmbut, berbentuk spt tapak kaki kucing n berwarna kuning..i called it "kuning", simply bcoz of its color..hehe...



yg terkini plak, baru je kn bgtaw dat i got a new guitar..hehe..and this thing mndapat pengiktirafan to have a name by me..the name is "gee"..singkatan tuk gitar la..huhu..

all of this thing yg mndapat nama dr aku ni bukan la psl aku syg sgt kat bnda2 ni..bila aku rasa aku nk menamakan, aku kn buat...just like that..pasni kalo ada g bnda bertuah to have a name by me, maybe aku akan update kalo pnyakit malas aku kurang la...hehe..

Penulis : Unknown ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel barangan aku yg bertuah... ini dipublish oleh Unknown pada hari Thursday, May 6, 2010. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan barangan aku yg bertuah...
 

0 kesan cakar: