Airport lagi!

skrg ni aku kat KLIA, dr kol 8.30am td lg dh smpi kat cni...on9 kat mcD...mmg xtaw malu...but thats okay...im still alive...wahhh...mmg teda smgt mo p kls...sakit hati sgt2....akhirnya balik uum gak aku...sgt2 mls...nda best!

perkara yg paling aku x suka bila mo balik is tggu flight...rasa mcm keja d epot jak...seharian menunggu....boring + teda kwn + pnt angkt barang...berjenis2 mslh...mmg x best...tp aku pndi membestkan diri...hehe...tgk gelagat org...ada yg dresing lawak...ada yg stylo...ada yg bodo sombong pura2 taw arah, bak kata pepatah-malu bertanya sesat jln-...hahaha...ni jak la yg best...nsb baik la ada mcD ni tmpt on9...kalo x msti boring sgt2...

td aku kol mmber2, suh amik aku kat epot kedah tp soma ada kelas...kesian aku...terpaksa la naik teksi...sblm ni aku xtaw plak yg naik tksi tu murah...hehe...nsb bek la ada mmber tu yg inform...

so thats all la...mulai ri ni, aktif balik la ni aku update blog ni...hehe ciao!

Penulis : Unknown ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Airport lagi! ini dipublish oleh Unknown pada hari Tuesday, January 5, 2010. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan Airport lagi!
 

0 kesan cakar: