My big achievement!

Bnda ni mmg x boleh nk bangga2, juz want to let u know my big achievement for this year...
Hujung ramadan ni, genaplah 3 bulan aku puasa...puasa sunat rejab, sya'ban n ramadan al-mubarak yg of coz la wajib...bnda ni mmg lm dah aku nk buat...cuma aku xda kesempatan...aku dpt idea nk buat amal ni pas aku dgr ceramah salah sorg ustaz aku yang mengatakan, terhapuslah dosa2 yg sebelum ni kalo buat posa 3 bulan ni....akhirnya ms yg dtunggu2 akan tiba...tggl berapa hari lg detik bersejarah ni akan berakhir jd memori terindah....

tym puasa rejab tu, dugaan mcm langsung xde...xrasa lngsung mcm posa...xtaw la knp tp perbezaannya dgn ms posa sya'ban mmg berbeza...byk sgt dugaan....org mkn pizza dpn mata la, trip dr sabah ke kl, dr kl ke kdh trus ke uum...rs2 pnt x???mmg dugaan terbesar ms posa sya'ban la...tp alhamdulillah, aku berjaya menundukkan nafsu....

mudah2an la amal ku ni akan dapat menjadikan aku sorg yg lbh beriman dan bertaqwa...eventhough im not looks like as one of them.....beriman??? bertaqwa????....hanya Allah yg akan menentukan...i know that people around are against me....


Penulis : Unknown ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel My big achievement! ini dipublish oleh Unknown pada hari Friday, September 11, 2009. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan My big achievement!
 

0 kesan cakar: