Kerja, kerja dan kerja

Assalamualaikum, Kepada para pembaca yg dikasihi sekalian, banyak sangat benda yg aku nk ceritakan semenjak dua tahun yg lepas sampai tak tahu nak mula dari mana. Nevermind la kn, ikut mana yg terlintas difikiran la dulu kn. Sepertimana entri aku yg sebelum ni, tentang aku yg diberhentikan kerja tu.. aku dah move on. Sekarang aku dah dapat kerja balik. Kali ni aku try bahagian sales di sebuah bank pula. Semoga inilah yg terbaik untuk aku..amin ~ Bank apa? hehe.. Dulu penah kerja di bank tu juga.. Tau? Tahniah kalau tau.. haha

Penulis : Unknown ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Kerja, kerja dan kerja ini dipublish oleh Unknown pada hari Thursday, January 31, 2013. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan Kerja, kerja dan kerja
 

0 kesan cakar: