Kunjungan rinduku padamu..

Asssalamualaikum..
Kali ni aku dah siap mendelet dan mengimpot segala isi kandungan blog lama aku ke dalam blog baru aku ni. Adakah ini menandakan aku sudah bersedia untuk berbloging kembali? wallahua'lam..susah untukku bagi kepastian..tengok la nanti macam mana kejadiannya..tapi semoga aku kembali aktiflah dalam dunia maya ni..

Setelah berbulan-bulan lamanya aku tak menjenguk blog, ada sarang labah-labah, ada sarang jin, dan sarang burung layang-layang. Blog aku yang semak tu pun aku kemas kini. Buang mana yang perlu, ubah, ukir, dan siap la jadi macam yang sekarang ni. Nampak muka aku tak? Ni la yang senyum sokmo ni..haaaa..tu tandanya aku berpuas hati la dengan hasil titk peluh aku sendiri..

Bukan itu saja perkembangan terbaru aku. Sekarang aku sudah ada kerja. Eh! bukan. Belum mula kerja lagi. Aku mula kerja pada april nanti. Alhamdulillah la penantian selama ini sudah berakhir. Ini merupakan batu loncatan untuk aku menjadi jutawan..waaa. semangat semakin membuak-buak..hehe..

Malas pula aku nak taip panjang-panjang..ok la sampai sini saja untuk kali ini..jumpa lagii!!

Penulis : Aaron Salvatore ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Kunjungan rinduku padamu.. ini dipublish oleh Aaron Salvatore pada hari Tuesday, March 29, 2011. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan Kunjungan rinduku padamu..
 

0 kesan cakar: