Boring dan juga tipsnya..

Assalamualaikum..
Aku kembali lagi. Tak sangka aku berjaya tuk kembali buat kali kedua kan..hehe..kali kedua la selepas entri yang mengadu tu..hahahaha..kali ni aku nak mengadu juga..kali ni pasal kebosanan..

Korang nak tau tak sekarang ni aku kat mana..sekarang ni aku kat tengah2 KK, kat cyber. Awal pagi tadi dalam pukul 5 lebih aku dah bertolak dari rumah aku kat Beaufort ke KK ni sebab Daddy aku perlu pergi kursus dalam pukul 9. So sekarang ni, setelah selesai aku hantar my dad, aku pun terbengkalai kat sini ni, pagi2 lagi, tak tau nak buat apa dan pergi mana..kawan pun tak boleh harap..please la sekali sekala tu bagi peluang kat malaikat tuk bagi rezeki kat ko wahai sahabatku sekalian..jangan la hari2 nak layan mimpi korang yang ntah hapa2 tu..(mengata dulang paku serepih)..keh3..

Memang sekarang ni aku bosan sangat sampai tak tau dah nak buat apa dan pergi mana..dan aku pun tak dapat nak pastikan berapa lama ketahanan p*unggung aku ni tuk duduk kat cyber ni..dah sakit hati, sakit tuuut lagi..eeeiii!! hari2 macam ni..bosan la..korang semua tak bosan ke? boleh bagi tips tuk menghilangkan bosan tak?? kalo korang tak tau apa tu bosan, meh aku boleh bagi tips tuk menjadi bosan..nak?? meh baca next paragraph..

1) Memulaukan
Untuk menjadi boring, korang mestilah memulaukan segala2 yang bernama kawan, sahabat handai, teman, kekasih, dan semua la yang sespesis dengannya..memulaukan tu bermaksud, korang hantar item2 tadi tu ke beberapa pulau yang terkenal kat Malaysia ni untuk bercuti..segala perbelanjaan haruslah ditanggung oleh korang sendiri..jangan benarkan item2 tersebut menggunakan wang mereka sendiri sebab anda yang memulaukan mereka..tempoh anda memulaukan mereka haruslah tidak kurang dari usia nenek korang..nescaya korang akan kebosanan..


2) Orthodox
Kalau cara yang di atas tu tak berkesan, korang boleh try cara yang ni pula. Aku pun tak faham sangat maksud perkataan tu, tapi aku macam terpikat, sebab tu aku guna jadi sebab yang kedua. Yang ni, senang saja. Sedekahkan segala alat2 digital seperti henfon, tv, i-phone dan sebagainya yang berkaitan ke rumah anak2 yatim. Kalau korang susah nak mengenal alat digital ni yang macam mana, korang boleh tanya nenek korang, alat tu ada tak kat zaman nenek korang punya nenek(moyang)..kalau nenek korang cakap alat tu dah ada, korang sebenarnya kena kencing oleh nenek korang..tapi korang buat2 je percaya untuk menghormati orang tua..tapi kalo nenek korang cakap alat2 tu belum ada lagi masa zaman tu, tanpa perlu berfikir, poskan je alat2 tu ke tempat yang aku sebutkan tadi..tapi kalau korang nak dapat berkat yang lebih, korang pos je kat aku k..aku nak blackberry..keh3..nescaya muncullah boring yang korang cari2 selama ini..

3) Hilangkan deria
Yang ni memang paling senang tuk dipraktikkan terutama sekali tuk korang2 yang memang selama ni tak pernah merasakan keboringan. Pilih saja mana2 deria yang korang kurang berkenan, dan hapuskan serta merta! contohnya, deria penglihatan. Korang cabut je mata tu kemudian buang je kat mana2 tempat yang ada binatang seperti zoo. tapi kalau nak nampak stylo, buang satu je k. kalau korang kurang berminat dengan telinga, caranya lain sikit dari mata. kalau telinga, korang jangan sekali2 tanggalkan cuping telinga korang sebab ianya akan menampakkan kecacatan pada penampilan. oleh itu, apa yang korang perlu lakukan ialah ambil lidi kelapa dan cucuk sahaja lubang telinga tersebut..cucuk sehingga tidak dapat mendengar apa2 pun..tapi kaedah ini perlu dilakukan dengan teliti, takut lidi tu akan sampai ke otak korang..setelah deria korang dah hapus, nescaya akan muncullah keboringan pada diri korang..

Aku merapu macam orang gila dah..hahahahaha..penat aku menaip..ok la, sampai sini je la tuk kali ni..nanti bila aku rajin, aku updet lagi k..ciao

Penulis : Aaron Salvatore ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Boring dan juga tipsnya.. ini dipublish oleh Aaron Salvatore pada hari Tuesday, November 9, 2010. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 3 komentar: di postingan Boring dan juga tipsnya..
 

3 kesan cakar:

Adam said... | November 9, 2010 at 7:49 PM

Ciannye membe gua sorang ni...
Mai la Pantai Timur, ley aku bwak ko pusing2...
:D

zikeryhassan said... | November 9, 2010 at 8:22 PM

kau memang gile! ahaha.

Sylangster Pressure said... | November 10, 2010 at 3:31 AM

adam: hehe..pantai timur tu kat mana?? (mcm btl je kan aku nk dtg)..hahaha

zikery: tengs..(???)..hehe