Kisah aku dijajah kemalasan

Assalamualaikum..
Aku memang malas..
Aku malu nak mengaku tapi memang hakikatnya aku pemalas..
Semua benda pun aku malas nak buat..
Hari-hari struggle melawan kemalasan..
Bila dah selalu malas, akan datang satu lagi penyakit iaitu bosan..
Aku sentiasa dihantui oleh dua hantu ni yang kalis dari dibelenggu di bulan ramadan..
Susah giler nak lepas..
Macam la aku sorang je rasa susah..
Aku malas nak fikir, sebab tu kadang-kadang aku terlupa yang korang pun mesti struggle setiap hari..
Sumber inspirasi aku hanya satu, tidur..
Kadang-kadang tu tujuan aku untuk memulakan hari hanyalah untuk tidur..
Astaghfirullah..
Bila aku penat aku tidur..
Bila aku tidur aku penat..
Kalau dibiarkan, tak maju lah aku ni..
Malas nak fikir..
Tengok tu, dah berapa kali dah aku taip malas..
arghhh!!
Malas nak peduli..
Astaghfirullah..
Malas juga yang aku taip..
Semoga aku tak malas lagi..
Tak pernah aku wat entri yang macam ni..
Rindu la nak lepak-lepak kat blog korang..
tapi..
aku malas nak taip malas lagi..
ish3..
Tak serik-serik..
Dah lama tak updet blog..
ha! yang ni la korang amik..
baca sampai jadi malas macam aku..
kehkehkeh..

Entri ni juga menandakan yang aku masih lagi bernyawa..
Alhamdulillah..

Penulis : Aaron Salvatore ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Kisah aku dijajah kemalasan ini dipublish oleh Aaron Salvatore pada hari Tuesday, August 31, 2010. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan Kisah aku dijajah kemalasan
 

0 kesan cakar: