Wajah baru..

Walaupun ada perkataan 'baru', tapi aku tau hanya ada beberapa ketul je makhluk yang tau perubahan kat blog aku ni..setakat ni aku dah ada tiga orang pengunjung la..dah seminggu aku show (tapi tak publish la) baru tiga je yang follow? huh! tapi takpe..nanti aku publish la pada masa yang aku rasakan sesuai.

Memang penat juga la nak dressing blog kesayangan aku ni. hahaha. kesayangan konon. blog kurang kasih sayang ni. pecaya atau tak, memakan masa selama tepat 24 jam aku belasah ketuk buat blog aku ni. makan? belum. tido? belum. mandi? belum. semua pun belum. ditambah lagi dengan ketiadaan bekalan air, tambah la level malas aku. hehe..

Tapi ada hikmahnya la juga aku malas hari ni. Nak tau ape hikmahnya? Hikmahnya ialah............blog aku dah jadi semakin cantek! yey! hahahahaha..takde la..saje je main-main..bosan ni..tak lama lagi penuh la air yang baru je nak mengalir tu..dan bakal-bakal hilanglah segala kotoran degil yang bermastautin kat badan aku seharian ini.

Bukan hanya bertukar wajah, body pun dah semakin poyo. tengoklah sendiri kegagahan blog aku ni (ntah la part mana yang gagah) tapi yang penting blog aku ada iklan..yey! iklan ntah la apa tapi kalo korang ada masa terluang tu cubalah tekan-tekan kat iklan tu berkali-kali. korang pasti akan melebarkan bentuk bibir aku kalau berbuat demikian. hehehe..

oklah, nampaknya aku telah dipanggil oleh bilik air kerana melakukan kesalahan terhadap diri sendiri, iaitu busuk, pengotor dan pemalas. Doakan la aku berjaya dalam proses pemberusgigian, penyabunan juga penyampuan nanti. Pastu, aku akan masukkkan entri-entri baru tentang aku, diriku dan saya. Amin (silap tempat)

Penulis : Unknown ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Wajah baru.. ini dipublish oleh Unknown pada hari Saturday, July 10, 2010. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 2 komentar: di postingan Wajah baru..