menghabiskan detik2 terakhir..

UUM Sintok..huhu..x penah pula aku rasa sayang nk tinggalkan tempat ni..in 2 days lg aku akan berambus from this place, back to where i belong, my hometown..habis la riwayat aku as a student in here..ces! belum grad lg dh nk berlagak...hahaha..tp mmg byk memori la kat tmpt ni..rs syg jak nk tgglkn..friends la yg ntah pasni dpt jupe g ke x..huhu..sedey but at the same time hepi gak la coz aku dh habis stadi..yey!! pasni aku nk rehat kat umah puas2..then sambung praktikal start 1 jun smpi 30 september..konfem bosan!huh!..

oleh kerana virus malas yg melanda, blog aku ni pn jd la padang jarak padang tekukur, x kene peduli..d pinggirkan..kurang kasih syg..n sbgainya..but during this break, i promise to make up all stories yg bes2 tuk sem las aku ni..byk event2 yg perlu aku ceritakn..hehe..juz wait k..

satu lg isu besar..hehe..i still dun have guts to show diz blog to everyone..maybe one day later..huhu..xtaw la bila..kahkahkah...

Penulis : Unknown ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel menghabiskan detik2 terakhir.. ini dipublish oleh Unknown pada hari Saturday, May 1, 2010. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan menghabiskan detik2 terakhir..
 

0 kesan cakar: