sibuk sebagai alasan menggantikan malas..

Assalamualaikum..
pya la lm aku x jnguk blog aku ni kn..
bukan sal sibuk, cuma mls mo buka...
byk jugak event2 best sejak 2 mnjak ni tp aku mcm mls plak mo pos d blog ni..hehe
antaranya journey aku ke penang, grand dinner eon and all la..mls mo taip...

malas mmg mnyusahkn..
ada 3 group, 3 days in a row, ajak aku kuar pn aku tolak bulat2..mmg kritikal dh mls aku ni..
nex week dh start final..
menakutkn tp still blm start stadi..
sgt menipu (pura2 takut)hehehe...

i hate mls but now it seems to b like part of my heart..huhu..
owh rajin please come back..
hehe..mudah2an la ada kerajinan lepas aku pos coretanku ni..hehe..
mo stadi ni weiii!!!

Penulis : Unknown ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel sibuk sebagai alasan menggantikan malas.. ini dipublish oleh Unknown pada hari Sunday, April 11, 2010. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan sibuk sebagai alasan menggantikan malas..
 

0 kesan cakar: