My dream girl...




owh! topik ganazzz....hehe....tp tba2 je aku nk bgtaw ciri2 wanita idaman aku...

firstly, of coz la physical dia....mula dr face...gadis cantik bg aku adalah gadis yg berkulit putih dan licin, ada lesung pipit kat pipi, mulut muncung(mcm lawak plak), mata bersinar yg berkilau2, bulu mata lentik, rmbut pnjg yg wavy2 bukan rebonding, hdung mncung tp x tggi sgt n ada taik lalat d pipi...

then, sambung kat bdn dia pya physical plak...kalo dream girl aku, aku suka yg kaki pnjg, x kesah la tggi dr aku...n nice body(boobs)...hehe...leher jinjang, jari runcing n berbau wangi, even peluh dia pn wangi...

kalo penampilan, aku suka yg mengikuti trend terkini...bergaya ala model, pakai heels, and sexy...fuh, ngetop skali!hehe...

latar belakang dia plak aku suka yg kaya tp x kedekut, keluarga dia mmg kturunan kaya tp hdup merendah diri...

sikap dia plak...jenis yg nmpk sopan walaupun pakaian dia x la brp nk sopan...hehe...suka ketawa tp xla smpi terbahak2...peramah...lemah lembut, penyayang, suka budak2, berketerampilan, sedikit manja, pesonaliti yg menarik n x ego....

who knows maybe someday my dream will come true..hehe...bahagia la aku...


Penulis : Unknown ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel My dream girl... ini dipublish oleh Unknown pada hari Friday, October 16, 2009. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan My dream girl...
 

0 kesan cakar: