Kembali - Cinta tanpa hati

Assalamualaikum..
Sekembalinya aku kali ni setelah berbulan-bulan membiarkan saja belog ini terbengkalai, membuat satu perubahan besar kepada rupa bentuk belog, tajuk dan juga link. Perubahan ini mungkin juga akan berkaitan dengan entri-entri yang bakal aku kisahkan pada masa akan datang.

Sebelum ini aku menghilang mungkin pasal sibuk bekerja dan juga ketiadaan idea untuk mengisi ruangan pada entri belog ini. Jika ada pembaca setia, aku minta maaf. Semua ini bukan disengajakan. Alhamdulillah, kali ini aku bertekad untuk memulakan semula menceritakan kisah hidup aku pada masa kini. Juga akan aku selitkan tentang pendapat aku tentang kehidupan.

Sekarang ni ada banyak kisah hidup aku yang ter'postpone' dan hanya menunggu untuk di'publish'kan di belog ini. Dalam berbulan-bulan lamanya aku berdiam, terkumpullah semua kisah dan cerita hidup aku yang tidak seberapa menarik ni.

Setakat ini saja untuk kali ini. Jumpa lagi!

Penulis : Aaron Salvatore ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Kembali - Cinta tanpa hati ini dipublish oleh Aaron Salvatore pada hari Sunday, September 25, 2011. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan Kembali - Cinta tanpa hati
 

0 kesan cakar: