AKU TERINGIN NAK HACK BLOG ORANG

.
.


Ada sesiapa yang tak kenal mamat hensem kat atas ni?Tak kenal? Meh sini aku sekeh..dush3!


Ni otai dunia belog yang tak putus2 membantu dan memberikan tips2 berguna pada rakan belogernya agar dapat menjadi sepertinya yang sukses dalam dunia beloging ini. *pada pandangan saya*

Kali ni otai ni suruh aku buat kejam kat sesape beloger yang aku tak puas ati (tapi niat murni punya, tiada gaduh2). Dia suruh HACK belog tersebut. Terkejut aku mendengar arahan tersebut sambih tersengih2. haha..
(Adegan di atas hanya rekaan semata)

Soalan satu: Blog manakah yang anda teringin benar nak HACK?
Aku membuat keputusan untuk meng'HACK' belog cik SHA MYHEART

Soalan dua: Kenapa anda memilih blog beliau?
Kerana cik SHA MYHEART ni merupakan seorang pengunjung tegar belog saya. Tak putus-putus bagi komen. Memang pembaca belog saya yang paling terbaeeekk lahhh!!

Soalan tiga: Apakah pesanan yang ingin anda tinggalkan ke dalam blog tersebut?

**********To Miss Sha Myheart**********
*****Your blog security was poor*****
*****Its a piece of cheese cake for me to invade*****
*******Please continue to be my best blog reader and commenter*******
*****************And thanks for your support******************
****From Sylangster Pressure****

Penulis : Unknown ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel AKU TERINGIN NAK HACK BLOG ORANG ini dipublish oleh Unknown pada hari Thursday, June 23, 2011. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 4 komentar: di postingan AKU TERINGIN NAK HACK BLOG ORANG
 

4 kesan cakar:

shamyheart said... | June 23, 2011 at 6:11 AM

Woo, berani-berani ko menghack blog aku ye.. haha~

Ko tak suka ke aku komen sini?

ko kena bagi aku awards la.. the best reader and the commentor.. haha~ bajet sudah..

solomolo said... | June 23, 2011 at 10:09 AM

fuh...
nasib baik bukan blog solomolo yang nak dihack...
selamat...
hahaha...

Ezad Skytech said... | June 23, 2011 at 10:36 AM

erk... singgah nak tahu blog mane yg nak dihack...makin ramai la hackers lepas ni... kena letak password panjang2 ni... heee~

teringin nak hack blog

Acid Khoudri said... | June 24, 2011 at 6:34 AM

ceciter..ce ajar aku...mau gak hack blog ni...